środa, 14 lipca 2010

I znów to samo!

To samo - czyli brak czasu. Myślę o tym co sobie wyobrażałam pod koniec czerwca - zaczną się wakacje, nie będzie szkoły, a ja rozpocznę długie, emocjonujące życie w którym będzie miejsce na wszystko. Jak daleka byłam od rzeczywistości...

Fakt, plusem jest to, że sama zarządzam swoim czasem. Mogę sobie wziąć "dzień wolny" bez żadnego pytania. Ale z drugiej strony każdy dzień wolny muszę nadrobić. Wstaję rano i pierwsze co robię to włączam komputer. Zaczynam moją pracę, kończę ją ok. 18. Jeśli się trochę "obijam" w ciągu dnia to trochę później. Z żalem przyznaję, że brak mi czasu na angielski, na niemiecki, którym tak bardzo chciałam się zająć.

Z mojej wakacyjnej listy wypełniłam na razie jeden punkt - przeczytałam książkę, którą dostałam na urodziny. No i jeszcze regularnie czytam gazety.

Trochę jestem rozczarowana. Zamiast beztroskiej Martiki, jest spocona (:P) , zmęczona i walcząca z czasem dziewczyna. Muszę się nauczyć tego nowego trybu zajęć, bo nie ukrywam, że wiele rzeczy mnie dekoncentruje. Przecież skoro jestem w domu to mogę zrobić pranie, wyskoczyć na chwilkę na zakupy, czy sprawdzić jaki mam stan konta;) Takie myślenie jest oczywiście zgubne i tak właśnie tracę czas!

Dziś znów wybywam ze stolicy. Muszę "doglądnąć" mieszkania w moim rodzinnym mieście, a w sobotę czeka mnie kolejne wesele. Dlatego postanawiam, że to tych małych wakacjach biorę się ostro do pracy. Motywacja jest, przychodzi na każdym kroku - przez czytanie innych blogów, przez czytanie ulubionego forum.
A skoro mam motywacje to wystarczy tylko poukładać sobie czas...;)

2 komentarze:

  1. Niestety też na potęgę tracę czas i nie wiem co z tym zrobić :(


    Pytałaś o odświeżenie języka niemieckiego. Więc jeśli chodzi o materiały - do słuchania i czytania polecam kursy ze stronki http://www.dw-world.de/dw/0,,2815,00.html moim zdaniem bardzo fajnie zrobione. Do powtórki słownictwa albo Deutsch repetytorium tematyczno-leksykalne Ewy Rostek albo Słownik tematyczny PONS-a. Do gramatyki: Gramatyka niemiecka z ćwiczeniami dla początkujących Bęzy (Nowego repetytorium nie polecam, bo znacznie mniej tłumaczy niż w "Gramatyce..."). Ja bym rzuciła się na głęboką wodę - włączyłabym jakieś niemieckie radio albo podcasty i próbowała najpierw zrozumieć jak najwięcej, potem dopiero wzięłabym się za powtarzanie z książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martika, a może "twarda" organizacja czasu skoro pracujesz w domu? "Od tej do tej robię swoje i nie mam mowy żebym w tym czasie weszła na forum lub pocztę" najlepiej zapisać i powiesić na widoku :)

    OdpowiedzUsuń