środa, 24 listopada 2010

Jak napisać Dzieło?:)

No i nadszedł czas wybierania tematu pracy mgr. Miałam sporo szczęścia przy zapisywaniu się na seminarium, bo udało mi się zapisać dokładnie tam, gdzie chciałam (ach, ten usos...). Właściwie przez całe wakacje miałam inny plan, ale w ostatniej chwili zdecydowałam się go zmienić. Czy słusznie? Się okaże...

W każdym razie - seminarium jest, promotor jest, tylko tematu wciąż brakuje. Niby wiem, z czego mniej więcej chcę pisać, ale pora już zamienić "mniej więcej" na jakieś konkrety. Wymyśliłam nawet dwa idealne tematy, ale za każdym razem coś stawało skutecznie na drodze - a tym czymś był oczywiście brak literatury;) Tym sposobem wciąż nie znalazłam nic dla siebie, moje poszukiwania stoją tak jakby w miejscu, a ja czuję zaciskającą się na mojej szyi pętlę czasu... Bo tak - Dzieło oczywiście chciałoby się napisać, ale między Dziełem, a teraźniejszością jest jeszcze sporo pracy - a tego już chce mi się znacznie mniej;)

A poza tym - idzie zima, od dwóch dni męczy mnie czkawka (?) i dziś walczę z wyrzutami sumienia, że nie poszłam na zajęcia, bo wolałam się wyspać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz