wtorek, 19 kwietnia 2011

Lżejsza o siedem stówek...

Nigdy nie przypuszczałabym, że jestem w stanie wydać na raz siedem stów (tak, siedemset PLN!) i jednocześnie nie czuć z tego powodu (prawie) żadnych wyrzutów sumienia. Wiedziona zmysłem "wszyscy mają mambę - mam i ja!" oraz "kiedyś będę tak wygodna, że będę sama swoją dupkę woziła autem" kupiłam... kurs na prawko!:)

W momencie kiedy większość moich znajomych zaczęło robić kursy (czyli niemal od razu po ukończeniu 18 lat) mnie zupełnie nie w głowie było zostawanie kierowcą. Pochodzę z rodziny, w której nie ma samochodu, moja mama nigdy nie miała nawet prawka, więc mnie nie ciągnęło w tą stronę i zdawałam sobie też sprawę, że przez kilka lat nie będę miała możliwości wykorzystywania tych umiejętności i w końcu zapomnę jak się jeździ (wiem, że niby jazdy się nigdy nie zapomina, ale jednak mam nieodparte wrażenie, że samochód to nie rower, więc i odpowiedzialność jest większa...). No, ale lata mijają, ja zauważyłam, że prawko czasami się przydaje (a w ciągu najbliższych kilku lat może być wręcz nieocenione). O pójściu na kurs myślałam już ze 2 lata, ale to było takie myślenie na zasadzie "przydałoby się" - w efekcie zawsze były ważniejsze wydatki. W końcu postanowiłam, że jeśli teraz się za to nie wezmę, potem będzie mi coraz trudniej (także czasowo). Akurat się złożyło, że na jednej ze stron grupowych zakupów był kupon na kurs za 700 zł. Decyzję podjęłam w 15 minut, a po pół godzinie wszystkie bony były już wyprzedane!:)

Od początku czerwca zaczynam walkę tytuł "królowej szos";) Jestem baaardzo podniecona (choć od zakupu minęło już kilka dni), rozentuzjazmowana, no i oczywiście bardzo ciekawa czy sobie poradzę. Nigdy nie siedziałam za kierownicą, o samochodach wiem mniej niż przeciętny 10-latek, a w dodatku nadal mam problemy z odróżnieniem prawy-lewy...

Taaa... takich właśnie kierowców będzie miał nasz kraj!;P

7 komentarzy:

  1. Gratulacje! Poważny krok, ale na pewno się opłaci;) I życzę dużo wytrwałości, bo wiem z doświadczenia że przy robieniu kursu i zdawaniu egzaminu bardzo się przydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) będziesz mieć z głowy... tak się wydaje, że teraz jesteśmy baaardzo zajęci, a prawda jest taka, że będzie jeszcze gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja również w końcu się odważyłam i po świętach zaczynam jeździć:D Sama w to nie wierzę:P
    Świetna oferta, mam nadzieję, że będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurs za 700 zł? pracuje w nauce jazdy i mogę Ci zagwarantować ze wiecej wydasz na egzaminy poprawkowe.. logicznie rzecz biorąc 30 godz teorii i 30 godz praktycznych za 700 jest niemożliwe do zrealizowania. Szkoła będzie próbowała "szukać oszczędności". oczywiście życzę Ci jak nalepiej i mam nadzieje ze się mylę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra inwestycja! :) Świetnie, że się na to zdecydowałaś i że zrobiłaś to nie idąc owczym pędem za innymi tylko poczekałaś i dojrzałaś świadomie do takiej decyzji. Z doświadczenia wiem, że tego trzeba naprawdę chcieć a widzę, że Ty aż się do tego palisz :) W innym wypadku - z musu, bo wypada zrobić, bo wszyscy mają itd. bywa ciężko wytrwać. Motywująca jest też paląca potrzeba posiada prawka jak i świadomość, że kasa na kurs i egzamin idzie z własnej kieszeni, a nie np. rodziców. Szerokiej drogi! ;)

    P.S. Napisz swoje wrażenia jak już zaczniesz jeździć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wsparcie;) Teraz każdy komu o tym mówię daje mi złote rady - Niektórzy radzą, żeby ktoś wcześniej nauczył mnie podstaw, inni twierdzą, że podstawy tylko z instruktorem...

    Helineth - właśnie to, że zapowiada się, że wkrótce będę bardziej zabiegana (i to tak na stałe już) skłoniło mnie do zapisania się teraz:)

    Anonyme - zatem i Tobie życzę powodzenia!:)

    Anonimie - mam nadzieję, że nie będę załować. Promocja dotyczyła zakupów grupowch, więc liczę, że jednak ten upust im się "zwraca", zwłaszcza, że ta szkoła już 2 raz wypuściła taką promocję...

    Pozytywko - oczywiście, że będę opisywała wrażenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra decyzja i świetna okazja cenowa. Kupowałam już rożne usługi na grauponie i zawsze byłam zadowolona wiec powinno być dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń