niedziela, 29 maja 2011

IBlogowa Grupa Samorozwoju!:)


Spostrzegawczy pewnie zauważą, że po prawej stronie pojawił się nowy odnośnik:)

Kilka miesięcy temu Helineth wpadła na pomysł, by wzorując się na innych internetowo - blogowych społecznościach zebrać w jednym miejscu wszystkie blogi podobne do naszych:) "Na celowniku" mamy więc wszystkie blogi poświęcone samorealizacji, spełnianiu swoich celów i ogólnie unikaniu bezproduktywnemu leżeniu na kanapie:) Kiedy zauważyłyśmy, że liczba tego typu blogów ciągle się zwiększa postanowiłyśmy wreszcie wcielić nasz pomysł w życie:)

Tak właśnie powstała Blogowa Grupa Samorozwoju - zainteresowanych odsyłam na stronkę - tam dowiecie się jak można dołączyć do naszej listy i na czym to wszystko polega:)

Bardzo się cieszę, że udało nam się coś razem stworzyć i mam nadzieję, że nasz udział w internetowym światku będzie coraz większy:)

Mam nadzieję, że ta idea pomoże w "jednoczeniu" wszystkich blogów o podobnym motywie przewodnim, co pozwoli nam wszystkim lepiej się motywować i wspierać:)

7 komentarzy:

  1. jak już pisałam u Helineth - bardzo podoba mi się Wasz pomysł ;-)

    świetna sprawa, to będzie prawdziwie motywująca stronka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez się cieszę, że się legalizujemy:) Moje zgłoszenie już poszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon? Bardzo ładny, ale gdzie się podziały bańki? :( Były prześliczne i nawet trochę Ci ich zazdrościłam ;-)

    A co do inicjatywy, to jak najbardziej popieram. Rośniemy w siłę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, bańki były boskie, gdzie odleciały?

    OdpowiedzUsuń
  5. no dziewczyny świetny pomysł :d u mnie tylko jednego posta brakuje by się zapisać:) ale w końcu będę mogła z większą ilością osób się dzielić moimi sukcesami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że nasz pomysł spotkał się z takim zainteresowaniem i aplauzem:) To wielka satysfakcja:) Mam nadzieję, że będziemy rosnąć w siłę:)

    Co do baniek - nie spodziewałam się, że ktoś zauważy ich brak:) Ja też je bardzo lubiłam, ale jak wrzuciłam buttona z osłem to jakoś mi się wszystko gryzło;) Bańki wrócą jak tylko wymyślę jakiś inny sposób na rozmieszczenie gadżetów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta grupa to naprawdę super pomysł. Cieszę się, że mogę do niej należeć. :)

    OdpowiedzUsuń